Joan Isaac

dimecres, 16 d’agost del 2017

EL MEU AMOR TÉ LA PELL NEGRA

M'agrada acariciar la seva pell, brillant i polida com el corall negre. M'ha estat sempre fidel, sempre a prop meu, amb el silenci discret de qui t'estima de veritat. Ha guarit les meves nits d'angoixa i de turment, i s'ha donat a mi sense demanar res a canvi. Ha estat el far salvador en les tempestes i la dolçor infinita de les meves primaveres. Li he fet l'amor a vegades suaument, a vegades apassionadament. Ha obert les seves entranyes per donar-me el plaer més indescriptible i he tocat el seu cos amb els meus dits perseguint la bellesa més amagada per la seva orografia. Ha viscut amb mi allà on jo he viscut i ha format part del meu nòmada equipatge. Ha estat testimoni dels meus dubtes, dels meus instants feliços i del meu plor més desconsolat. Ha interpretat perfectament els meus silencis i el meu univers contradictori. Un dia marxaré i, com ha de ser, lliurarà el seu cos a un altre cos, i no em sentiré traït, ans el contrari, estaré orgullós de la seva felicitat a mans d'un altre amor. Des del territori desconegut de l'eternitat, vigilaré que ningú li faci mal, al meu piano vertical Yamaha de l'any 1977.


(Joan Isaac, Juliol 2017)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada